Friday 21 August 2015

Guna Amalan Negatif Untuk Dapatkan Kebahagiaan

Mandian Garam Aura Rezeki Botol Ketiga

Disaat orang lain bersenang lenang dengan bersama suami dan anak, tapi Sima mengerang kesakitan seorang diri. Walaupun anak ada disisi tapi Sima tidak mahu membuat anak risau. Suami pulak jauh bekerja nun di Kemaman, mau tak mau Sima hadapi seorang diri.




Untuk melegakan hati dan perasaan Sima whatssap aku dan bercerita tentang sakit kepalanya yang amat sakit. Sehingga kadang-kadang tidak mampu untuk berjalan seperti biasa dan terpaksa merangkak untuk pergi ke bilik air untuk ambil air sembahyang,  Sima terpaksa pergi klinik untuk mendapatkan suntikan supaya sakit kepalanya pulih. Tetapi Kesannya tidak lama, sakit kepala muncul kembali. Sakit kepala yang dialami ini berlarutan sehingga berminggu-minggu.



Aku tanya Sima adakah dia masih mandi garam Aura Rezeki, Sima menjawab " garam dah habis kak".  Apapun aku suruh dia mandi jugak, aku kirim pada suaminya Garam Aura Rezeki. Alhamdulillah apabila Sima mandi dan mintak pada allah, sakit kepala Sima terus sembuh  seolah-olah macam dibuang- buang. Segala-galanya kuasa Allah dia yang memberi sakit dan dia juga menyembuhkannya.



Pada hari itu juga Allah telah membongkar RAHSIA , rahsia yang selama ini tertutup rapat . Setiap malam Sima tidak jemu-jemu berdoa pada Allah untuk memberi jawapan kepada rasa gerak hatinya.Bunyi 'klik' satu mesej telah masuk, Dari mesej ini Sima tahu puncanya dia sakit kepala dan macam-macam masalah yang dia hadapi. Alhamdulillah masalah yang ditanggung selama ini telah beransur baik. Perubahan positif pada suami meyakinkan lagi Sima bahawa masalahnya akan selesai, dan amat bersyukur kepada allah SWT.



Andainya anda ada masalah , berusaha bercakap, berdoa dan meminta pada Allah yang maha kuasa.
Bangunlah solat malam untuk muhasabah diri dan selalulah solat taubat in shaa allah. 


Disamping tu berusahalah  untuk mendapat pandangan dan pendapat dari seseorang yang anda betul-betul percaya. Tidak tahu kepada siapa? Mintaklah petunjuk pada Allah, in shaa allah Allah akan membantu anda dengan gerak hati anda. Disamping itu anda juga harus berusaha untuk dapat ketenangan supaya anda boleh berfikir dengan waras. 


Unuk dapatkan nasihat atau untuk beli Garam Aura Rezeki boleh hubungi saya 0105487126.


https://www.facebook.com/pages/Garam-Aura-Rezeki/432577316916720




No comments:

Post a Comment